geng bas sekolah

Monday, March 14, 2016

Nak tengok hot air balloon?

Assalamualaikum.

Nak tau apa gua buat dekat hot air balloon fest today?

1. Side mirror gua kena kiss dengan seketul honda jazz dipandu seorang hijabis yang menggelabah akibat tindakan sendiri. Lawak do expression dia siap tutup mulut macam lepas dengar berita laki dia nak kawen lain tu serius win. Tapi gua chill je sebab kereta gua kental, macam tuan dia jugak.

2. Beli pirate coffee dekat foodgasm instead of lambakan food and drinks acah hipster. Padahal selayang pun ada takat pirate coffee tu, kau pergi jauh jauh sampai putrajaya rugi minyak rugi tol dah apahal?

3. Blah before 5.30pm sebab petir dah pung pang pung pang. Petir dah ke udara, hot air balloon show lagilah tah ke mana mana kan.

So basically takde buat pape pun kat sana weh. Menyesal pergi. Pergi pun sebab sepatutnya ada reunion tapi yang showed up gua dan seorang rakan yang sekereta dengan gua. Baik reunion dalam kereta je demmit.

So lepastu jejak IOI Citi Mall memandangkan takde halatuju dah.
Nak tau gua buat apa dekat sana?

1. Lepak BORDERS cari pen and pensel tekan. Yes, this is so random sebab datang sini pun memang takde planning nak buat apa.

2. Makan nasik ayam dekat ciken rice shop sebab yang lain semua penuh, malas nak beratur malas nak tunggu and sebab hipster level yang bawah paras laut so tak kisah do makan mana pun asal makan.

3. Borak session yang never ending. This is the only good thing that happened in putrajaya today.

K tu je my sunday in putrajaya yang tahapehape. Baik aku lepak selayang mall makan cheesy wedges. Hampeh.

Sekian toceh.

No comments: