geng bas sekolah

Saturday, September 10, 2011

selamat datang kebahagiaan :)


hoyeh, dah boleh joget joget seperti sedia kala. dah boleh senyum lebar sampai telinga. selamat tinggal kertas putih sekalian. moga pandai pandai kau bodek lecturer bagi markah lebih di kemudian hari ya kertas putih.

esok balik. tak boleh nak kecoh sangat. setakat cuti 2minggu. makan tidur makan tidur dah habis pun 2minggu. lepas tu masuk sem baru. wah wah wah laju betul. rasa macam baru semalam tercampak di bumi tronoh ni. rasa macam baru semalam protes itu ini itu ini. haih,

tahun depan kang tak sedar diri pulak dah masuk degree. wooaa sangat menakutkan. hempas pulas menelaah malam tadi. boleh lah sambung sorong bantal lepas ni. takde la rasa bersalah sangat kan. selama ni tidur malam mimpi aneka formula. lepas ni boleh la mimpi abang SRK ke, uhuk uhuk.


10 comments:

izz╬▒ti A said...

waaa, dah habis sem 1 ke? best gile. XD

cik chopu said...

izzati: yupp dah habis. best lah sangat. orang lain belaja 20 bab setahun, kitorang belaja 3bulan. penat sangat kott. setahun 3 sem, memang tahap berpeluh peluh la aku study. hehe.

Adibah faizah said...

eh..eh.da final da..
slmat b'holiday !!!

cik chopu said...

adibah: thanks hang diba. ngeh ngeh

syakey said...

jeles la pulakkk tgk org cuti, padahal dh naik kutu duduk rumah cuti 4bulan. hikhikhik

cik chopu said...

syakey; untung laa cuti 4bulan. ngeh2.

FeeL da MorE said...

lor. nak mimpi SRK ke ? bek mimpi aaron aziz. hensem pon hensem. taff lagik ! hehehe

cik chopu said...

feel: haha, takmo lah aaron aziz. tough sangat. takuttt. hehe

Amirul Hakim Mohamad said...

bestlah cuti 2 minggu. uitm kasi cuti 1 minggu sahaja.haha

cik chopu said...

amirulhakim: alaa, patut cuti seminggu je. tapi dh paper habis awal, balik la den awal2