geng bas sekolah

Monday, May 30, 2011

mas idayu bukan salma mentor


orang yang baru kenal aku mesti akan tanya, 'MAS IDAYU? KENAPA MAS IDAYU?'

dah kenapa dengan nama aku? perlu ke tanya aku kenapa dengan nama aku?

weird kan,

berani pergi tanya encik saleh dengan puan haminah. aku rasa mereka ada complete explanation.

sekian toceh!

[ada orang kata muka aku macam salma mentor. adekah adekah adekah ? takdak kan kan kan?]

6 comments:

Adibah faizah said...

takdo mke Salma pon..tang mane yg sme uh?
ce cite...

ZAHIRAH IBRAHIM said...

mas idayu okay lagi. ni mayang ni, mana datang/

cik chopu said...

adibah: entah. aku pun tak tau. luar alam betul akak sorang tu. tetiba kata muka aku cam salma.

cik chopu said...

zahirah: jarang jumpa oh nama mayang ~ unik unik

░♥si lampu neon♥░ said...

waaa femes tuu muka sama=p




Jeng Jeng Jeng :
>>Puding Karamel Paling Sedap
>>Bila Rasa Sedih...
>>Pizza Hut Paling Seksi
>>Jangan Jadi Lelaki Lembik !
>>Hilangkan Jerawat Guna Blackhead & Whitehead Remover

cik chopu said...

neon: mana ada sama pun. sekali pandang tak sama, dua kalu pandang lagi la tak sama. akak tu je yg salah pandang. hehe