geng bas sekolah

Wednesday, March 30, 2011

contest kami f.o.t.o.g.e.n.i.k


status: goyang kaki tiada apa mau bikin

maka mulalah selongkar kontes yang tertunggak. tukang tag yakni syazanazura,
ribuan tocheh diucapkan! malas nak pos awal awal memandangkan tarikh tutup pun berzaman lagi iaitu pada hari buruh 1mei2011. maka inilah dia bannernya.


untuk maklumat lanjut, nak baca syarat dan langkah menuju hadiah kemenangan, boleh klik sini sini

gambar solo bersama senyuman manis [nak gelak boleh?] . gambar lama, jamuan dorm dua tahun yang lalu.

gambar duo bersama pakwe kecik yang tercinta saat bercengkerama di uluyam.

gambar ramai ramai tak lain dan tak bukan bersama manis hatiku sekalian.

seterusnya, lepas dah tepek gambar fotogenik, *kononnya lah* maka nak kena lengkapkan slogan berikut:

kami rasa kami patut menang contest ini kerana berpeluh peluh kami upload aneka gambar ni, maka kami nak mintak habuannya. homputeh kata, what you give, you get. malas nak merapu rapik panjang-panjang, apekata, bagi jaa kami menang ? haha ni dah macam mintak penyepak punya slogan. sekian, kami dahului dengan ribuan tocheh!

hoih, bersemangat waja punya slogan. hadiah pulak cukup misteri. buatnya hadiah yang dia nak kasi tu, sehari date dengan justin barbie, eh eh justin bieber, kasi free pun taknak. jadi kepada selena gomez sekalian, anda aku tag:

anis saadi | syahirah mahyat | fathiah zainudin | hanani natasya | asma'

oke done !



4 comments:

The Lady & Mr Vampire said...

wiiii..markah telah dikira..:))..

hadiah telah dipost di belog.. hee..

wish u luck ;))

up to date with belog to see what happen next!

cik chopu said...

mr vampire: hokeh hokeh. trimas daun keladi :)

A retarded kitty said...

good luck!

cik chopu said...

kitty: tengs tengs yaww~