geng bas sekolah

Wednesday, February 9, 2011

contest si manis berbaju kurung


dulu main tag tag. sekarang main kontes kontes. aku macam biasa la, katak bawah tempurung. baru nak tau benda benda ni padahal orang lain dah jauh ke depan. dulu dok asrama, biasala. lagilagi alasan sama. pigidah~

so si katak bawah tempurung ni agak bosan di sini. ada pulak dua tiga kawan main tag kontes. so why not join for fun kan. pertama kali dalam hidup. teruja pulak~ terkinja kinja. tocheh ya mayang for inviting me :)


*
*
*
*
*
*
amboi. mungkin tak berapa nak manis. ni yang buat mak aku geleng kepala beranak darakan seorang gadis sunti lapanbelas tahun yang tak berapa nak manis tingkah lakunya. sabar ye mak, saya masih belajar menjadi termanis di matamu :)

si manis sekalian, anda aku tag ya,




10 comments:

fieya said...

weyh aku pun ade join contest pkai bju kurung. haha ade lagi. :D

cik chopu said...

jom aa join lagi :)

fieya said...

haha, t aku nak join lagi lah. hee

cik chopu said...

ha sila sila. aku pun 1st timer :)

anis kristal said...

huhu~ aku xde gmb cun cun nak letak.haha

cik chopu said...

anis; amboi. go and snap now! haha killer betul haku nih.

wannurfazrini said...

hi si gadis manis . nak ngorat leh ? :p

cik chopu said...

faz; sila la ngorat, dh lama sy tunggu :)

KURARIMMBA said...

habis manis dah heh. haha

cik chopu said...

kura; sweeter than honey kan? haha *banggadiri again*