geng bas sekolah

Friday, December 24, 2010

saya itu akulah,

jika anda doraemon, sila hubungi saya secepat yang mungkin ya. saya sangat memerlukan mesin masa agar dapat kembali ke zaman dahulu kala. kerana dahulu itu benar benar bahagia saya rasa. berbanding sekarang yang semuanya pahit, dah takde rasa gula. mungkin ada la sikit sikit cuma. tapi tu pun bercampur rasa bisa. saya sudah cuba avoid kopi, peria dan yang seangkatan tentera dengannya. namun yang pahit itu tetap terasa walaupun sudah saya telan berkilo kilo gula melaka. aduhai sakitnya kepala. attention ya teman teman, mas idayu dah mula menggila! sila jangan berjumpa dengan saya buat sementara. takut parah tuan tuan puan puan dan encik cik semua. maaf kepada rakan andai saya kasar berbicara. saya cuma kurang mahir menyusun kata kata. ah, pigidah~

No comments: