geng bas sekolah

Tuesday, December 2, 2008

spm - saya perempuan muda :)

weh weh weh.abang aku bakal menikmati hidup penuh gumbira lepas nih. khamis nih last paper dia. dan aku bakal bergelumang dengan perasaan cemburu tahap tak laku duh! dengkinya! dia suda bebas dari alam sekolah. dia sudah buleh menikah la. mau juga mau juga. haha. lagi pulak dia suka kecoh kecoh depan aku. aduhai. bila la masanya nak tiba untuk aku ungkapkan byebye pada baju sekolah aku? entah hidup lagi ke aku masa tuh?

tapi bila tiba masa tu nanti, gembira ke aku? alamak. masa tuh aku mesti dah lain siket. lebih feminin kott. haha. jangan kau terkejut tengok aku pakai heels. aku reti tau. tanak tunjuk skill je. haha. eh eh. tertuka topik. haa, mampu ke aku berpisah dengan kenangan aku selama ni? adeh. gerenti aku tachink tahap tak tau malu masa tuh. konon konon dah tak jumpa kawan kawan. padehal, rumah bukan jauh mana un. cuma tula, terbatas la siket. tak buleh la aku nak buli dorang hari hari. hmm. lepas habis skula apa aku mau buat eh? kawen? eceh. tanak tanak. tunggu dan lihat je la apa yang jadi nanti. hoho.

berhenti aku berangan. aku baru limabelas dan bakal menjadi enambelas tahun depan. belum tiba masa aku fikir sume ni. adios ma lapopos :)



masa berlari laju

4 comments:

syieda ibrahim said...

kamu 15?
sama la!!!!

cik chopu said...

hihi.
kita sama sama muda :)

azyan :: said...

alam persekolahan lagi lagi lagi sejuta lagi menarik.
u'll miss the days. :))

cik chopu said...

ya ya.
ku sedar itu.
mak,bolehkah saya kekal muda saja?
:)