geng bas sekolah

Wednesday, December 31, 2008

reunion

kalau baca title mesti dah dapat tangkap isi kandungan post ni.tentang reunion lah.saat merungkai nostalgia lama.watak utama dalam reunion ni tak lain tak bukan adalah aku sendiri,farah dan jugak haza(jauh dia merantau).

aku actually segan nak jumpa haza.gila weyh.6 taun tak jumpa.gabrah jugak aku memikirkan dialog dengan dia nanti.sepanjang jalan aku diskas diskus dengan farah apa yang bakal kitorang cotcetkan dengan haza nanti.teringat pulak zaman duludulu.paling tak tau malu kitorang betiga la.harihari pau cikgu rosli.haha.tibatiba dah sampai di lokasi pertemuan yakni depan warta.warta masih tak berubah.membosankan macam dulu jugak.nampak kelibat haza dari jauh mencari cari aku dengan farah yang langsung tak menepati masa(farah makeup lama duh).wah.cik hazaratul fatihah semakin kurus weyh.dulu takde la kurus cam sekarang.bagus jugak kalau dia ambik isi aku.tapi,dia macam taknak je.

dari jauh aku tegelak.actually nak cover malu.segan weyh.farah cool je.dan adegan tegur sapa tu berlangsung dengan jayanya tanpa sebarang tangisan terpaksa.haha.pendekkan cerita,kitorang begerak ke sm.bersila kat popular baca buku secara percuma.aktiviti wajib la tuh kalau datang sm.lepas tu makan.kesian perut haza kempunan mcd.farah insist nak makan kfc.aku tara kisah.universal traveller.janji aku kenyang :)

kisah masa makan terpaksa aku skip kan kerana mengandungi unsur kurang menyeronokkan tentang kisah duludulu.banyak jugak yang kami cotcetkan.ternyata kotak ingatan farah sangat kuat.bahaya betul.lepas makan balik.goodbye haza.jumpa lagi :)

Photobucket

after enam tahun tak jumpa :)

Photobucket

dia.saya.dia

Photobucket

she's haza

Photobucket

sukaria

nostalgia manis :)


2 comments:

azyansyahirah said...

wah dah kembali ke nostalgia lama. cayalah!

bila aku punya reunion pulak. haha

cik chopu said...

tu lah.macam mimpi.cewah.
ko punya akan tiba jugakk.
yg pnting jgn dduk dan tggu.
kene jalan.hehe